Gulliga Patrik

Idag har varit en helt underbar dag.
Lämnade Willemannen på dagis och sen när jag kom hem satt Tina här i min soffa =)
Helt toppen med en förmiddag full med tjejsnack och en massa skratt, var precis vad jag behövde.
Men tyvärr så går ju tiden fort ochh till slut var Tina tvungen att gå för att hämta sin son i skolan =(
Men men, jag hann iaf sitta lite o spela då innan jag skulle hämta Wille på dagis..
Om ni undrar vad Patrik gjorde när jag hade tjejträff så tog han hand om twinsen =)
Och det gjorde han även när jag kom hem från dagis med Wille i släptåg, när jag steg innanför dörren så satt twinsen så nöjt i sina sängar och Patrik höll på o städade =D
Och han fortsatte så glatt med det plus tvätt och jag underhöll ungarna innan det var dags för eftermiddagsvila.
Idag har varit en riktigt bra dag =)
Och jag tänker härmed avsluta den med några bilder =)
Puss och Kram /// Carola

Kommentarer
Postat av: Fia

Weeei vad härligt att läsa :D

fina du <3

2010-02-12 @ 22:11:47
URL: http://sagacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0