Sjuuuk

Japp, nu har jag avklarat mina sjukdomar den här vintern/våren.
Har precis blivit frisk från någon slags magsjuka eller vad tusan det nu var och nu på morgonen åkte jag på öroninflammation. Sådär lagom skönt =/
Aja, äter iaf medicin för det nu så det borde ju snart bli bättre =D
Annars händer det inte så mycket här.
Träffade Sanna en sväng idag o det var riktigt trevligt, insåg att jag saknar kvinnligt sällskap.
Kanske måste umgås med andra än min karl o barn *hi hi*.

Idag fick vi reda på en sak som har skakat oss i grunden men jag vill inte gärna skriva om det. Det är privat och vill vi prata om det så är det bara med riktigt nära vänner.
Kan iaf säga att jag o Patrik drar styrka från varandra just nu. Och om Patrik behöver mig på minsta sätt så kommer jag finnas där på en gång. Typ iaf.

I helgen får vi se vad som händer, skulle ha åkt till Ikea men det har vi ställt in. Får se när det blir av. Vi hopppas väl på nästa helg men då måste jag hitta en annan barnvakt än Milla för om jag kommer ihåg rätt så är hon redan uppbunden den helgen =)

Nehe, nu ska jag försöka lägga min Willeman o sen får vi se vad som händer. Plocka kanske, läsa bok, surfa facebook eller bara vara!?!?!?!? Vi får helt enkelt se, har inte så mycket ork. Gick ju upp 06.00 och tittade på hockey, faaaaan vad synd att sverige förlorade.. Men ja ja, man kan ju inte vinna varje gång. Tycker iaf att de gjort ett riktigt bra jobb men slovakien ville det helt enkelt mer....

Kram på er och ta hand om varandra /// Carola

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja hur mår ni alla???... :)

HA det bra <3

2010-02-25 @ 21:13:55
URL: http://maddesvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0