Ska det vara vinter för evigt?

Jag börjar fan undra det..... Ena dagen så är det rätt så milt ute för att i nästa bli svinkallt igen + att det snöar rätt så bra mellan varven =P
Börjar bli rätt så trött på det här nu, jag vill ha lite mer soooool o värme....
..
..
I måndags gick vi ut en sväng o myste i kylan, vi gick förbi ASK så Patrik fick se hur det ser ut och han verkade gilla stället iaf. Nu ska vi bara se till o få in pengar till träningskortet. Tycker att de som har sagt att de ska hjälpa till o betala kan fanimej ta o göra det nu i slutet på månaden oxå... Lovar man en sak så ska man hålla det....
Efter den lilla rundturen så käkade vi lite lunch och lekte lite i parken med Willemannen =)
..
..
Igår så lyckades vi försova oss så det blidde inget dagis för Willemannen. Är man småbarns förälder så är man.. Ibland kommer man bara ine upp när man ska..
Men idag så var det andra bullar, Patrik traskade upp utan några större protester runt kl 06.15 och tog hand om Twinsen som vaknade då. Jag fick ligga kvar i sängen o halvsova till klockan var strax efter 8 för då fick jag klä på mig och fixa till mig lite för att sedan gå med Wille till dagis. Han var helt överlycklig över att få komma tillbaka dit, han hade ju ändå inte varit där på en och en halv vecka....
Så går det när familjen e sjuk i omgångar...

På lördag ska vi ha lite fika med min familj för o fira Patrik, lite sent men så går det ibland. Huvudsaken är ju att det blir av =)
Ska säga till mamma o alla andra att de får ge Patrik en slant så han har till träningskortet..
Och på lördag ska antagligen Wille åka till sin Gudmor o sova där tills på söndag =)  Det kommer han tycka e jättekul, han vill ju ändå flytta från oss =P
Han brukar säga det när han inte får som han vill här hemma, då ska han flytta till mormor för att vi e dumma =)
Lilla knäppgöken....

Nee, nu ska jag ta det lite lugnt här.. Ska försöka få arslet ur vagnen o lägga upp lite kort här imorgon..

Kram /// Carola

Kommentarer
Postat av: Gudmor Milla

Nä Inte antagligen, han ska komma o sova här! Och på söndagen ska vi på kalas, sen efter det när han e fylld med socker och så då kommer vi o lamnar av han!!! Mohahahaaaa

2010-02-11 @ 12:16:32
URL: http://missdivans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0