Torsdag/Fredag

Japp, jag kallar detta en torsdag/Fredag. Klockan är över tolv så det borde ju kallas fredag men jag anser att det på vissa sätt fortfarande är torsdag.
Satt nyss på blocket o hittade en barnvagn för 300.. Den e gammal men va fan. den funkar ju säkert och är det något som inte riktigt e som den ska så borde det ju gå o fixa =)
Måste verkligen ha en singel barnvagn nu, Ibland kan jag ju inte ha med mig båda tvillingarna ut för den ena är sjuk o så. Men jag vill ju inte släpa dubbelvagnen då. En singel vagn skulle ju vara toppen.
Dessutom så har man för framtiden då om man väljer o skaffa fler sen.
Börjar bli riktigt sugen på en till nu, vissa dagar är suget jättestort. Men andra så vill jag vänta.
Vissa verkar tycka att man är dum i huvudet som vill ha en till så snart men vadå. Vi är inne i det här med blojbyte o allt så varför då inte köra på om man nu vill ha fler knottar?
Förr i tiden så fick man barn typ en gång om året tills kroppen sa ifrån och man verkligen inte fick/kunde skaffa fler. Varför är det så konstigt att vissa vill ha många barn?
Det är väl lika naturligt som att vissa väljer att inte skaffa några alls...
Hmm, finns ingen annan som har en superbillig vagn de vill bli av med????
Nu är Willes dagis vecka över, och isch vad jobbigt det varit mellan varven. Jäkla trotsålder, man blir ju tokig på han ibland. Till och med dagis personalen reagerar ibland.. Tur att de aldrig träffade mig som barn som var typ 10 gånger värre =P
Imorgon är det handlingsdags. Mormor kommer hit o passar sina barnbarn så Patrik o jag får gå iväg själva =)
Det ska bli riktigt skönt, vi ska försöka hinna smita ner på stan först. Det borde vi ju hinna. Skulle behöva hitta nya mössor till Twinsen och en till Willemannen. De växer så det knakar. Wille behöver nya skor oxå men jag ska kolla om jag har några hemma, har ju en hel kartong i garderoben här men alla möjliga storleker och former. Begagnat kan va riktigt bra ibland, speciellt när folk skänker oss det..
Vissa har ju så mycket hemma som de inte blir av med liksom.
Hmm, måste nog prata med min far om barngrinden oxå, han sa här om veckan att han hade en hemma men inte fan har han kommit med den ännu.. Suck.. Skulle dock inte bara behöva en utan 2 eller 3.. Någon som har? Någon som vill sälja?
Nehe, om man ska försöka sova eller åtminstone lägga sig i sängen =P
Kram på er /// Carola

Kommentarer
Postat av: Pia

Det är inge konstig att ha många barn:) barn är det finaste man kan få så absolut ska ni skaffa fler o på en gång om ni känner för det:)

2010-02-24 @ 17:08:55
URL: http://myyyyyysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0