Bild extra.....

Japp, kommer lägga in lite bilder på smått o gott snart.
Men först ska man väl skriva lite om vad man har gjort.
Hämtade Wille på dagis, handlade på Lidl, väl hemma så lagade jag mat till Twinsen så vi har för några dagar och jag diskade o hjälpte Patrik o skala potatis till våran mat =)
Känner mig riktigt duktig faktiskt, men nu är det skönt o få sitta o vila lite. Får se om Patrik o jag ska titta på lite film sen när alla kids sover.
Theo satt upp i sängen när vi kom in efter middagsvilan. Yey, äntligen har han lärt sig hur man gör det oxå =)
Oliver sov fortfarande sött så honom fick vi väcka =)
Och så har jag gjort en massa is flaskor. Måste ju ha lite sånt när Patrik fyller gammal..
Den här fina pärl Dinosaurien gjorde jag o Willemannen igår kväll, ska bara få lite ork så ska jag stryka den lite så han kan ha den för evigt =)
Theo vägrade sluta gunga, därav den dåliga skärpan..
Oliver stod o lekte vid bordet =)
Dessa muffinsskålar hittade jag i Sköna Hem tidningen, hur fina är inte de då?
Tänk o ha små sockerbitar i en sån här goding...
Hittade den här bilden i samma tidning, en sån toalett skulle jag vilja ha.
Guldtapeter o en riktigt snygg gammal förgylld spegel. Lyxigt det skulle kännas o bara få gå på toaletten.
Ett projekt för framtiden kanske?!?
Nehe, nu ska jag dona lite här hemma igen, har ju fått sitta ner en liten stund iaf..
Kram Carola

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha om Putte fyller gammal, vad fan e du då?? Halvt död? Härligt med lammkött ;P

2010-01-21 @ 21:48:44
Postat av: Carola

Ha ha, rolig du va nu. Du som umgås med fjortisar.... Mupp =P Dessutom är du äldre än mig och har även di lammkött i din säng.... ;)

2010-01-21 @ 23:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0