Burrrrrrr..

Igår kväll så tittade vi 2012... Det var en freaky film, inte så att jag är rädd att just det kommer hända då men tänk om något liknande en dag kommer häna. Skrämmande, men man får ju tänka på att Hollywood ofta överdriver. Men samtidigt om något sådant skulle hända så tror jag att filmen inte ens visar en bråkdel av allt som kommer hända.
Vi får väl hoppas att alla forskare och regeringar har krisplaner för alla tänkbara scenarior.
Aja, den va bra iaf =)
Vi satt o snaskade lite godis till filmen o drack en MASSA cola....
Och jag måste bara säga att de nya godis "hinkarna" gör mig riktigt glad, de är ju bara sååååå söta.



Fick faktiskt plats en hel del i den oxå, den e ju perfekt o ha om man ska gå på bio.
Även om man köper en påse gott o blandat så kan man hälla ner det i hinken o på det viset så blir det ju inge prassel o annat störande.
Tycker de skulle dela ut de här på bion o uppmana folk o hälla ner sitt godis i den.
Och då skulle ju folk även få med sig en sööööööt godishink hem =P

Idag på morgonen har jag inte gjort något vettigt alls, bara slappat o slöat.
Jo jag har ju tagit hand om ungarna oxå =)
Patrik gick med Wille till dagis så det slapp iaf jag så det var ju skönt. Men jag tror att det blir jag som hämtar honom men det är lugnt, då får jag ledigt från Twinsen och så ska jag in på Lidl oxå. Ska köpa ett paket blöjor till Twinsen och sen får vi se om jag hittar något mer skoj.

Här får ni 2 bilder på Theo oxå, han sprang fram när jag hade kameran öppe, den lilla linslusen =P





Han e ju bara så söt, fick tyvärr inga bilder på Oliver. Han låg o sov så sött i sin säng, tänk om man oxå bara kunde ta en tupplur lite hur som helst =)

Ses senare gott folk....

Carola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0