Cirka 4 timmar

Här sitter man nu på kvällen och är såå grymt trött. Sov ungefär bara 4 timmar natten till idag. Hade så svårt o somna in när jag varit inne hos ungarna runt 1-2 på natten nån gång så jag somnade väl runt 3 tror jag. Och så upp strax efter 7. Men tack o lov så gick Patrik med Wille till dagis idag så jag satt o slappade med Twinsen i lugn o ro...
O sen låg jag nästan bara o slöa i sängen tills det blev dags o göra sig i ordning.
Skulle ju till Öppna Förskolan med Twinsen och Wille. Men min lilla Wille skulle Patrik hämta på dagis o sen komma med honom till ÖF. Gick faktiskt hyfsat bra o vara själv med alla ungar.. Lite huvudvärk fick man väll men sådant får man ju stå ut med.
Patrik stannade hemma för att han skulle dammsuga o så men inte fan hade han gjort det när vi kom hem runt 16 snåret där...
Nästa gång får han gå ut med alla ungar så jag får städa för då vet ju jag att det blir gjort och det slipper bli en massa bråk o tjafs...

Har börjat ta upp läsandet nu oxå. Problemet är väl bara att jag läser ut en bok om dagen så det går ju åt en hel del böcker..... Men det e ju så skönt o få komma till en helt annan "värld" för ett tag o bara drömma sig bort =)
O självklart är det en hel del romantik, för sånt får man ju inte så mycket av hemma.
Visste ni att jag ALDRIG fått några blommor av Patrik. Tror inte jag fått något på alla hjärtans dag av honom heller.. Men men jag har ju fått en del andra saker men blommor o choklad ibland skulle ju inte vara helt fel. Som tjej så gillar jag sånt.
Önskar oxå att jag o Patrik kunde åka upp till sthlm o kolla på hockey nån gång snart. Vi älskar ju o titta på hockey o vi har bara varit på det en gång tillsammans.

Aja, snart så fyller iaf min Älskling 25, ska bli kul o ha lite fest så jag hoppas att de vi bjudit in kommer. Speciellt eftersom han fyller men oxå för att vi inte är barnlediga så ofta längre. Är ju inte så lätt o hitta folk som vill passa alla våra ungar =(
Twinsen ska iaf vara hos mormor då men det är fortfarande osäkert om var min Willeman ska vara.
Har frågat min pappa om inte han o mina systrar kan passa honom över natten men jag har inte fått nåt svar ännu =(
Var ju tänkt att min bror o hans sambo skulle ha honom från början men de har fortfarande inte fixat ett badrum i sitt hus och så säger de att de bara har runt 15 grader inne o då vill jag ju verkligen inte att han ska vara där. Han kommer ju frysa ihjäl då....

Jaha, om man skulle ta o tvinga Patrik o stänga av spelet så vi kan titta på film nån gång så jag kan gå o lägga mig sen..

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0