Hellu.

Hmm, värst vad dålig jag blivit på o uppdatera min lilla blogg nu då.
Förut var det flera gånger om dagen men nu är det tur om jag hinner med en =)
Aja, kan ju vara för att man har en del o göra just nu. Kanske blir lugnare nästa vecka efter att man har ahft Patriks lilla fest.
Idag har vi iaf varit runt o fixat lite både här och där medan Willemannen var på dagis. Skönast o passa på då. Imorgon är han dock ledig från dagis för han ska på 4års kontroll =) Och efter det får han följa med ner på stan o träffa Milla =) Skoj..
men nu, fototajm =P
Vad gör man inte när båda vill ha samma lära gå stol =P
Och som ni ser på vissa bilder så åt mina ungar spagetti o köttfärssås idag =)  Och Oliver åt med heeeeeela ansiktet =P
ha det gött/// Carola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0