Hemma igen..

Nu är vi tillbaka från bowlingen, det var riktigt skönt o bara göra något med Wille o Patrik då.
Men vi kan ju lugnt säga att det inte gick så bra för mig, första serien fick jag 33!!!!!!!! Buuuuuuuuu.
Den andra fick jag iaf 112, Patrik slog både mig o Wille i båda serierna..
Men jäkla unge, tror ni inte Wille slog mig i första serien! Visst, han hade rännskydd men ändå. Fy vad jag var dålig, så går det när man inte har spelat på en evighet.
Pinsamt....
En sak tyckte vi iaf var hysteriskt kul och det var att Wille lyckades kasta sitt klot såååååå sakta att det stannade 2/3 in på banan. Och där låg den liksom bara, vi var tvungna o be dom som jobbade där om hjälp och de hoppade ut på banan o hämtade tillbaka klotet till Wille så han fick göra ett nytt försök =)
Här kommer några få bilder..
På bilden över så hade klotet fastnat på banan, ni kanske ser nåt litet grönt som ligger där borta o så ser ni snubben som går där nere =P
Efter spelet så gick vi till American Pizza Today och jag säger bara MUMS.....
Lite lustigt var det dock där, de gjorde fel på en av våra beställningar så vi fick en till pizza.. Nu har jag nåt gott till ikväll, mohahahahaha.....
Tänkte passa på o lägga in lite bilder på mina kids som jag tog på morgonen...
Oliver snuttar tår liggandes i pappas trygga famn..
Theo o Wille klättrade såklart runt på mig =)
Skitful bild på mig men fin på ungarna =)
Man måste iaf skicka ut ett tack till min älskade mamma för att hon passade Twinsen så vi fick ha lite roligt med största monstret. =)
Nu ska jag mysa i soffan..
Kram Carola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0