Jo men visst



Så här såg vår kväll ut nyss.. mysigt värre =)

Man kan bara inte filma de små så länge för de börjar jaga o klättra på en =)
Och då kan man lika gärna ta lite kort istället....












Det är mina minsta pojkar det.... Mina 2 större pojkar satt o roa sig framför datorn och en framför tv-spelet.

Måste ju lägga in en kvälls bild på kyrkan precis utanför fönstret.
Satt o tänkte att det är ju ett mästerverk om man ska gå in lite djupare på det hela o bla bla bla bla bla bla...



Jaha, vad har man gjort idag då?  Typ inget vettigt. Jag har släpat ner massor av saker till källarförrådet för Patrik var för slö för att göra det, jag har rensat bland Twinsens kläder så nu behöver de verkligen kläder i strl:74, jag har tvättar 3 maskiner och hängt upp skiten oxå.
Jag har plockat i ordning i klädkammaren för att komma åt ännu mer tvätt, jag har bokat tvätt tid tills på lördag för tidigare fanns inte, jag har matat ungar, bytt blöjor, lekt med Wille..
Hmm, sa tidigare idag att jag hade tråkigt men nu när jag tittar på min fina lilla lista så undrar jag hur tusan jag kunde ha det. Jag har ju gjort massor.. Jaaa, och så kom ju min bror förbi en sväng oxå. Det var väldigt förvånande eftersom vi typ aldrig träffas längre...


Just nu sitter jag o myser i soffan, känner mig lite frusen men då är det tur att jag har mina härliga strumpor på mig =)





Ha det gött så länge. Trevlig kväll....

Kommentarer
Postat av: Madde

Så söta!! Saknar dom :) <3

Kram

2010-01-17 @ 21:52:26
URL: http://maddesvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0