Kladd

Jaha, då har man varit duktig idag.
Jag har städat, skurat golv, hämtat Wille på dagis, bakat kladdkaka, roat o matat Twinsen och bakat bröd..

Och så kom ju min pappa och mina syskon på besök för att fira min Wille.
Därav kakbaket. Pratade med pappa om barnvakt när Patrik fyller och det var ju inga problem. Han får sova där och mina syskon får hjälpa till o passa honom. Bra det =)
Det enda som fattas nu är en resesäng till twinsen. Har ju en men behöver ju rätt så öppenbart en till.. De kan helt enkelt inte dela på en för då kommer ingen av dom sova.
Hmm, undrar var jag ska få tag på en sån..
Får väl köra en efterlysning på facebook, någon borde ju kunna låna ut en bara en natt...
Vi får hoppas att det löser sig =)

Just nu ligger jag i sängen o är skittrött. Jag hoppas att jag kan somna tidigare än vanligt. Orkar helt enkelt inte ligga vaken till ett i natt mer nu. Börjar slita en hel del på kroppen nu om jag ska vara ärlig.

Men samtidigt så fattar jag inte hur jag o Patrik orkar vara vakna så sent på nätterna. Vi är småbarns föräldrar och då borde vi ju slockna när småttingarna gjort det.
Eller har jag fel????

Nehe, dags för bilder på min fina fina o riktigt goda kladdkaka =)





Lite vaniljvisp till gjorde kakan supergod.. Hittade ett annat recept på nätet.
Riktigt kladdig kladdkaka hette den =P
O tro mig, kladdig var den   =)

Kram på er där ute o var inte rädda för o kladda ner er..


Kommentarer
Postat av: Rebecca

näää den här bloggen är jag inte nöjd med längre...måste Piffas upp lite.. haha. Men maila bilderna du vill ha med så ska jag försöka fixa =)



Kram

2010-01-14 @ 23:41:12
URL: http://morethanwords.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0