Städa.... Snart

Är man seg eller är man seg?!?
Jag måste verkligen städa här hemma idag och jag har bara några timmar på mig innan man ska hämta Wille på dagis.
Efter det så lär det ju inte bli speciellt mycket gjort om jag känner mig själv...





Tror ni det behövs eller?????
I hallen är det hemskt.. Dammråttorna har tagit över anser jag men det tycker inte Patrik..
Hade det bara varit en så hade jag kunnat hålla med men nu är det ju fler än en...

Alla skulle säkert inte tycka att det ser stökigt ut men det tycker jag.

Ska hinna med o baka bröd o kladdkaka oxå, får ju besök av Pappa och mina syskon senare dag.
Antar att de ska minifira Wille eftersom de inte kunde komma på hans födelsedagsfest.

Hmm, jag undrar om man ska ta o sätta igång nu då. Twinsen verkar ha somnat för sin lilla förmiddagslur så då ska man kanske passa på o plocka o köra dammsugningen när de har vaknat igen..

Tänkte bara upplysa om att jag ska bli bättre på att lägga in bilder osv nu. Har ju lite mer möjligheter till att lägga in bilder snabbt o enkelt nu..

Kramiz Bananiz...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0