Ännu en midsommar

Och så var den avklarad, midsommar!
Alltid lika kul o dansa runt stången, äta god mat och springa efter ungar =)
Men jag klagar inte, det e ju ändå bara en gång om året. Sen så kommer födelsedagar, julafton och påskfirande. Är det nåt jag har missat?
Nej, jag tror inte det. Nästa år på midsommar så har vi en till liten o passa på men det lilla monstret kommer ju bara vara ca. 6månader då så då blir det nog inte allt för mycket springande efter henne/honom.
Men då är ju mina andra pojkar över 2 år och då lär man nog få springa desto mer efter dom än vad vi fick göra i år =)
Oj, det här blev ju lite framtidstänkande från min sida. Inte sådär jättevanligt men ibland går inte mina funderingar o stoppa. Har alltid varit så och kommer nog vara så även i framtiden.
Igår slöade vi nästan hela dagen, vi orkade helt enkelt inte göra något efter midsommarfirandet på landet.
Att en dag kan köra slut på en så totalt, helt otroligt..
Men idag blir det andra bullar, tvillingarna ska få vila lite nu och sen så SKA vi ut en sväng och hitta på något. Vad vet jag inte ännu men nåt blir det iaf. Orkar inte sitta inne idag när det är så fint väder.
Nu bjuder jag på några bilder...
Ha det bra nu alla där ute så ses vi nog snart igen =)

Kommentarer
Postat av: syster madde=)

lite stora byxor patrik harxD stora alla barn har blivit:P<3

2010-07-15 @ 18:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0