Imorgon =)

Jaa, imorgon är det dags för inskrivning på mvc. Ser verkligen fram emot det.
Men som vanligt när jag är gravid så är jag super rädd för att det ska gå åt skogen.
Men jag tror det är en rädsla alla gravida bär med sig, iaf till rutin ultraljudet. Då får man ju verkligen se sin lilla bebis.
Jag hoppas att mina prover ser bra ut o så, hatar dock o få stick i fingret =/
På torsdag ska vi till Parken Zoo om det är fint väder och då tar vi min lillebror med oss, han har ju sommarlov så då kan han ju få vara med oss lite då o då =)
Sen på fredag får vi ju pengar så då ska det handlas hem mat och sen så ska det mumsas på lite god pizza eller liknande =) Har vi nåt o se fram emot =P
Nu ska jag titta på tv o sen ska jag retas lite med min älskling =)

Kommentarer
Postat av: syster madde=)

då blir man moster igen då:D fin bild på er två;)

2010-07-15 @ 18:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0