Red Dead Redemption

Ja äntligen har Patrik "klarat" spelet.
Får se hur lång tid det tar innan han upptäcker online delen mer, han spelade det lite igår men han verkade inte fatta så mycket.
Själv så känner jag inget sug efter o spela det, men vem vet... I framtiden så kanske jag vill prova på o blir fast jag med.
Är inte så intresserad av tv-spel alls just nu, det är ju liksom sommar =)
Då ska man ju inte sitta inne o spela tv-spel..
Idag var vi ute en sväng, stan va ju stängt så vi gick till sveaplan o kikade lite. Barnens Hus hade ju öppet så det var ju kul =P
Hittade en plaskpool till ungarna som vi ska ha på gården, har ju en riktigt bra grannar här nere så de hjälper nog till med o fylla den med vatten så vi slipper springa upp o ner för trappen med en massa hinkar...
Vet iaf att twinsen kommer älska det, säkert Willemannen oxå men han får nog leka mer med vattenpistoler med pappa =)
Så nu får vi hoppas på fint väder så vi får prova poolen snart. Idag blev det ju inte av eftersom när vi kom hem så skulle twinsen sova middag och som vanligt slutade det med att vi alla somnade och vaknade prick kl.17 och då var det ju dags för maaaaat...
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, spännande =P
Måste iaf gå över till gammelmormor nån dag här o hämta en räkning jag har där.
Har inte varit hemma hos henne på evigheter nu känns det som men men. Kan ju inte alltid vara det perfekta barnbarnet...
Kram på er där ute =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0