Kissemiss

Woohoo, vi har äntligen skaffat katt... IGEN!
Jo jag evt att vissa tycker det är helt sjukt av oss o skaffa en katt när vi inte kunde ha kvar dom förra men som ni alla vet så var det ett par saker som inte funkade. Dessutom har båda våra förra katter det sååå mycket bättre hos sina nya familjer =)

Hon heter iaf Tildah och är 2 år, kastrerad, barnkär och superlugn.
Vi trivs tillsammans allihopa  =)

Idag kom vår tv tillbaka, eller snarare våran nya tv =)
Vi antar att det inte gick o laga våran så vi fick helt enkelt en ny =) Och den är mycket bättre än våran förra..
Lite bortskämt men precis som det ska vara..

Imorgon bär det av till Underbaraste Fia efter att jag har lämnat Willemannen på dagis. Och hör o häpna, jag ska dit själv. Utan både barn o karl. Helt underbart..

Nej nu ska jag fortsätta o göra mitt hem till min borg men först bjuder jag på lite bilder...












Segla säkert... Arrrgggghhhhhh /// Captain Crazy with trusty crew.....

Kommentarer
Postat av: anna

carola.. du passar som pirat!! haha snyggo! =P

Vart e uppdateringen?? ;)

2010-04-03 @ 13:08:42
URL: http://www.annacbj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0