Stökigt?!?!

Jag har städat o plockat hela jävla dagen.. Och jag är inte klar än =/
Hur i helvete ska jag hinna med allt? Tror jag har tvättat 4 maskiner tvätt (elräkningen går upp), möblerat om i tvillingarnas rum, plockat i Willemannens rum, fixat i hallen och grejat i köket. Och hur går det då ihop med att jag inte e klar?!?
Jag får väl fortsätta imorgon förmiddag innan jag ska träffa Susanna. Sen om man har ork får jag väl göra det när jag kommer hem oxå..
Imorgon kväll får vi se vad som händer, lämnar den öppen om man säger så.
På söndag skulle Emma komma hit om jag inte minns fel, en riktig kul helg med andra ord =)
Och på måndag ska min Älskling på arbetsintervju =D Hoppas det går vägen för honom, tror han skulle må mycket bättre av att ha något att göra.
Just nu sitter han o lyssnar på Tears in Heaven, Han har det tufft mellan varven just nu =(
Man försöker trösta och så men det bästa jag kan göra är nog att bara finnas här när han behöver mig.
Min underbara Plupp.....
Jag har städat o plockat hela jävla dagen.. Och jag är inte klar än =/
Hur i helvete ska jag hinna med allt? Tror jag har tvättat 4 maskiner tvätt (elräkningen går upp), möblerat om i tvillingarnas rum, plockat i Willemannens rum, fixat i hallen och grejat i köket. Och hur går det då ihop med att jag inte e klar?!?
Jag får väl fortsätta imorgon förmiddag innan jag ska träffa Susanna. Sen om man har ork får jag väl göra det när jag kommer hem oxå..
Imorgon kväll får vi se vad som händer, lämnar den öppen om man säger så.
På söndag skulle Emma komma hit om jag inte minns fel, en riktig kul helg med andra ord =)
Och på måndag ska min Älskling på arbetsintervju =D Hoppas det går vägen för honom, tror han skulle må mycket bättre av att ha något att göra.
Just nu sitter han o lyssnar på Tears in Heaven, Han har det tufft mellan varven just nu =(
Man försöker trösta och så men det bästa jag kan göra är nog att bara finnas här när han behöver mig.
Min underbara Plupp.....
Igår var det Vinter Ruset på dagis och Willemannen skulle så klart åka skidor.
Och som den bra mamma som jag är så stod jag och hejade på för fulla muggar. Blir ett klipp o visa Wille när han blir större så han får skämmas lite =P
Och självklart så måste man ju lägga upp det på bloggen....
Nu ska jag fortsätta o glutta på tv o käka choklad =)
Kram på er /// Carola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0