Usch o fy..

Jag hatar fulla människor, jag hatar o känns lukten av sprit när nån stiger in innanför dörren och jag hatar när min karl inte kan hålla vissa löften.
Han kom hem full som ett svin i natt, va otrevlig och anklagade mig för det ena o andra.
Han lovade mig att inte blanda sprit o öl men ändå så gjorde han det. Klart att jag e besviken.
Känns lite som om vårat förhållande har tagit en större smäll av det här än vad vi egentligen förstår.
Vissa saker säger man bara inte hur full man än e.
Ibland känner jag att jag saknar min Patrik, just nu är det mycket gnäll o tjatande oss emellan.
Vet inte riktigt vad vi behöver just nu? Lite barnledigt kanske så bara han o jag kan göra något tillsammans?
Jag har fan ingen aning, men nåt måste ske snart innan allt går åt skogen.
O jag tror inte att det bara handlar om att han va ute igår o så utan det byggde bara på allt som var innan.
Känner väldigt ofta att jag inte räcker till, vad jag än gör så verkar det inte duga. Jag vill ju bara att min lilla familj ska vara lycklig. Många gånger på min egen bekostnad av lycka tyvärr.
Känner mig ibland lite ensam och utanför oxå, inte många som vill hitta på saker med oss längre.
Inte ens min egen mamma har så mycket tid med oss.
Jag kommer nog ruttna bort i den här lägenheten under bajsblöjor o kattsand.
Usch vad negativ jag är då, man blir väl lätt så när man knappt sovit nåt.
Känns som om min hjärna är så full av tankar just nu att den snart kommer sprängas.
Förr kunde jag prata om sånt med Patrik men nu blir han mest sur om jag vill prata om problem. Känns nästan som om han inte vill att vårat förhållande ska funka som ett väloljat maskineri.
Och förstå mig rätt nu, det är så jag känner, han har inte sagt något alls.
Men många gånger undrar man ju, om han inte pratar med mig vem pratar med då?
Nej nu orkar jag inte skriva mer, känns som om jag bara blir mer o mer deppig.
Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0