Muppar..

Okej, jag älskar mina systrar men när en av dom igår fick mig att sitta med o sälja lotter och dylikt på en bingo så var jag inte så glad på henne.
Okej, det var för deras handbollslag och pappa va i göteborg så han kunde så klart inte men saken var samtidigt den att jag hade fått veta att det bara skulle vara en timme så jag hade bara fixat barnvakt för en timme. Men väl där så sa gubben som hjälpte oss att tidigast halv nio så kunde vi gå.. Roligt...
Så det var bara för mig att skaffa en till barnvakt och som tur var kunde min andra syster studsa över o passa honom. Så lite flyt hade man igår, tack och lov.
Men jag tänker aldrig, aldrig mer sitta där med två nyblivna tonåringar och sälja lotter och sånt..
men lite tur hade man när det gällde pensionärerna, de var super gulliga juh. Ser fram emot pensionen lite. Vill oxå sitta och spela bingo och dricka läsk i godan ro medans gubbar med kryckor stöter på en...

Få se, vad för skoj har hänt idag då?
Typ inget, lillen blev rullad till dagis och då gick jag hem och slöade. Sambon sov ett bra tag sen så smög han upp bara för att sätta sig framför tv:n o glo. men det är lugnt. Slutade juh med att jag oxå satt där.

Sitter här o glor på mina skrynkliga gardiner och funderar på om man ska stryka dom imorgon? Orkar man det? Nja, vi får se, finns så mycket annat skoj som lockar juh =)
Men men, kanske får arslet ur vagnen tillslut.

men nu så ska jag spela tv-spel, ska bara locka bort sambon från det först...

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Ha en bra kväll!

2008-04-15 @ 21:42:56
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0