SL över natten..

Japp och SL står för sambo ledig för den som inte förstod det.
Sambon är i sthlm och tar hand om sin morfar då mormor har åkt in för operation. Lite trist för mig är det dock att han inte är här men jag förstår varför han måste vara där för tillfället. Hans morfar kan tex inte laga mat och det finns en viss risk att det händer honom något om han är ensam hemma.
Men snart är min älskling hemma igen =)

Och helgen här var jätte mysig, vi var barnlediga från fredag till söndag. Vi åt gott, drack vin och bara ägnade oss åt varandra. Lite synd var det dock om min vännina som åkte på magsjuka natten till söndag =/ men än så länge har iaf lillen inte fått det. Jag vet inte vad jag mådde dåligt av igår dock men det kan inte ha varit magsjuka.
jag var så jävla hängig och mådde illa och hade ingen som helst matlust, sambon trodde det var vinet och det som vi drack i lördags men jag vete fan, har aldrig mått så konstigt av vin..
ähh saksamma, mår bättre nu juh. Idag har jag iaf fått i mig mat och en massa annat onyttigt.
 
Sitter och funderar på om man ska gå och lägga sig o läsa lite tantsnusk innan man ska sova. Hmm, har juh läst ut två böcker redan på kort tid, sambon skrattade som fan i helgen när jag låg och läste för han trodde att de bara har sex i böckerna men jag försökte verkligen få honom att förstå att det faktiskt finns en handling oxå så han fick för sig att slå upp en sida på måfå och läsa första bästa raden för att se om det stämde.
Och till min nackdel så handlade just den delen om ett par som hade sex, kan man ha mer otur eller?!?
Jag gillar mina böcker, de får mig att slappna av på ett helt annat plan. Sambon har PS3 och jag har böcker.

Är det någon mer än jag som känner sig riktigt harmonisk just nu? Jag menar, nu när blommor och allt börja komma, solen och värmen? Jag känner mig riktigt lycklig, jag har världens finaste son och världens underbaraste sambo vid min sida, kan det bli bättre? Japp det kan det och det är vänner. Jag saknar mina vänner, känner att jag har försummat många sen sambon flyttade hit och det ber jag verkligen om ursäkt för. Det är ingen annans än mitt fel och det vet jag men samtidigt så har jag bjudit över vissa så många gånger men de har juh aldrig kommit hit så jag har iaf försökt i vissa fall..

Nehe nu kan jag inte skjuta upp det längre, jag måste gå och lägga mig, kanske blir det tantsnusk, kanske inte. Det visar sig helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sov gott!

2008-04-22 @ 00:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0