Spyfluga=(

Jaha, här fick man en trevlig avslutning på dagen för min son, han hostade så mycket att han till slut fick upp vällingen som han fick vid läggdags. Och självklart så hamnade det på sambon, lite skadeglad var man nog ändå ;P
Men jag tyckte väldigt synd om lillen, han blir alltid så rädd när han kräks.

Idag har jag och sambon provat på en ny teknik som ska få min son att lugna ner sig när sambon  och jag är i närheten (vissa vet vad jag skriver om) och det funkade faktiskt.
Vi brydde oss helt enkelt inte om att han skrek och grinade så fort det var något och till slut så blev han tyst och satt och funderade lite. Han märkte juh att jag inte kom och lyfte upp honom på en gång och att det faktiskt är okej att sitta och leka med sambon lite då och då.
Det var jätteskönt, jag fick chansen att sitta och ta det lugnt helt barnfri för ett ögonblick.
 
Sååå, imorgon är det valborg och vad tusan ska man göra då? Inget lutar det åt men vi får se, är juh så sent allting speciellt när man har mindre barn.

Kanske bara stannar hemma och tar det lugnt.

På fredag kommer lilla Kitty hit till oss och det ser vi verkligen fram emot. Synd bara att vi inte får Bumbi på samma gång men han kommer juh bara en vecka senare så vi överlever nog.

Nu ska jag slå ner mer stora arsel i soffan och mysa med sambon i brist på annat o göra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0