Trötta ben....

Jo jag har väldigt trötta ben, har blivit så förslappad sen sambon flyttade hit.
Det är juh helt sjukt, förut så kunde jag vara ute och gå i timmar men nu är en promenad på 45 minuter jobbig.
Måste nog börja röra på mig mer. Igår och idag har man iaf tagit riktigt fina långpromenader och det tyckte både jag o lillen var skönt.. Sambon lät dock som ett litet barn "Är vi inte framme snart" ekade glatt på vår väg genom stan. Okej, glatt är väl att överdriva men han blev iaf tyst tillslut, när vi kom hem igen det vill säga..

igår var vi iaf och tittade på kissen vi ska köpa, hon är så söt. Tyvärr så fastnade Sambon för en liten killkisse där oxå. Lilla bumbi, som även han kommer flytta hit tydligen. Jag klagar inte, det blir bara kul så länge vi hjälps åt. Jag älskar juh djur men har väl inte riktigt haft tid för dom innan. Är juh lite lättare när man är två vuxna i hushållet oxå.

Oj vad vi ser fram emot imorgon, jag och sambo, vi har nog inte pratat om annat den här veckan.
Vi ska vara barnlediga, har nästan varit så att vi har dansat omkring här hemma i en liten segerdans.
Jag älskar min son men ibland behöver man lite tid ifrån varandra, precis som sambon och jag behöver ibland..
Vi har bestämt att vi ska softa hela helgen iaf, köpa ehm lite vin och gott att äta och bara ta hand om varandra. Oj vad jag längtar.
Lillen ska som sagt vara med min vännina/hans gudmor hela helgen. He he, de vet inte vad de ger sig in på, hon och hennes sambo.. En tvååring är inte speciellt snäll hela tiden... Nej men lycka till till er, hoppas helgen går bra *fniss*

Nehe, nu ska jag mysa i soffan innan jag ska krypa ner i sängen och sova hela natten med ett leende på läpparna....

Kommentarer
Postat av: Nadia

Vad kul =) Katter är ju såå söta =)

KRAM Nadia.

2008-04-17 @ 23:53:25
URL: http://nadiasvensk.blogg.se
Postat av: anna

haha nää dom vet nog inte riktigt va dom ger sej in på :P men å andra sidan så kanske han e så jätte snäll nu bara för att han inte hemma.. brukar ju va så haha!

2008-04-18 @ 17:59:17
Postat av: Camilla

Haha såg inte detta blogginlägg fören nu. Men visst hade vi en rolig helg med din son, han e ut go o snäll när inte mamma e med.. förutom magsjukan jag drog på mig o smittadwe sambon haha ha det nica kramar

2008-05-06 @ 19:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0