Upp o ner..

Just det, jag springer upp och ner i tvättstugan som värsta galningen just nu. Det är såååå tråkigt o tvätta men men. Måste man så måste man.
Det är så trist här hemma, sambon är fortfarande i sthlm och det är inte kul längre o vara själv. han kommer hem ikväll iaf så det är toppen för då får han hjälpa mig och tvätta fönster imorgon =D
det är inte så många fönster kvar, jag ahr juh redan tvättat en hel hög känns det som.
Jaa och så måste jag sy upp gardinerna i vardagsrummet, de är så jävla långa och skrynkliga så en strykningen skadar nog inte heller..

Snart så ska jag iväg o hämta lillen på dagis, lite tråkigt att vi måste hålla på inne bara när vi kommer hem, skulle gärna ha varit ute lite i solen idag känner jag men vi måste fixa här hemma.

Nästa vecka så kommer katterna hit oxå, ser verkligen fram emot att ha två små dunbollar som studsar runt här, lillen ser oxå fram emot det. Han går fram till datorn o pekar o säger kisse. Vi har lite bilder på datorn på våra söta katter så det är det han ser =)

Nehe, nu väntar lite mer stor städning här så det är hej som gäller......

image4
                        Kitty                                                                      Bumbi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0