Ute eller inne?

Det är den stora frågan för idag, ska man vara ute eller inne ikväll?
Jag tror nog att vi tar en sväng ut med lillen faktiskt, tror att vi skulle få sällskap av en kompis och hennes familj så det kan juh bli jätte kul.. Tror jag..

Just nu så är lillen på dagis och jag sitter och slöar framför datorn. Sambon sitter och spelar nya GTA så han är nöjd.

Jag hoppas att det fortsätter vara fint väder idag och att det håller i sig tills imorgon, tänkte ta en sväng till Parken Zoo då, kan vara kul för lille killen och springa runt där. Var juh där rätt mycket förra året oxå, man gick fram och tillbaka, upp och ner. Bra träning men ack så tröttsamt efter elfte gången man varit där.

Det är juh ändå samma djur där som det var förra året, men det har blivit någon slags tradition för oss eskilstunabor att gå dit varje år, hur tråkigt det än är.

Hmm, är snart dags att gå och hämta lillen. Ska bli intressant och se vilket humör han är på, imorse var han iaf rätt lugn och snäll. Men han är juh som han är och nu när jag ska hämta honom kan han vara jätte grinig och sur. Ibland är det jobbigt att vara mamma men det är samtidigt väldigt givande. Skulle aldrig vilja byta bort det jag har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0