Fuskis??????

Hmm, är det okej att fuska ibland?
Nu menar jag inte psov o sånt utan att fuska lite med tvätt tider?
Min tid börjar sju imorgon bitti men jag smög ner strax efter 21 nu ikväll och kastade in två maskiner och nu så hänger allt i torkskåpet. Visst, man får inte tvätta efter 21 men jag bara kände att jag orkar inte gå upp sju för att tvätta ett berg utan då kan man väl få fuska lite? Jag ska juh ändå ner till åtta och fortsätta med tvätten. Vet juh fler som gör så här i huset.

Vad har jag annars o skriva om då?
Inte mycket måste jag erkänna.
Håller på och planerar inför min födelsedag, firar den samma dag på eftermiddagen då alla slutat jobbet o så.
Sambon skulle antagligen försöka o baka en tårta till mig, eller snarare två eftersom vi inte riktigt vet hur många som kommer.

Och så håller vi koll på mammas lägenhet för tillfället då de är i grekland, små fuskisar, vill oxå ha sol och värme.

Nehe nu ska jag lägga mig i sängen o sova lite innan man ska upp o tvätta =(

Kommentarer
Postat av: anna

klart man får fuska :) det är nog ingen som tar skada av de :P ha de fint!

2008-07-23 @ 10:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0