I´m back...

Jo men visst, men man har juh varit i stan igen sen i fredags kväll. Kom väl hem runt 22 då.
Vi har haft det jätte trevligt på semestern, tyvärr så kryllade det av fästingar, usch.. Lillen hade väl en fyra stycken på sig medans sambon bara har haft en som suttit fast men han har haft sex stycken som kröp på honom.. Jag klarade mig rätt bra, hade en på mig som kröp timmarna innan vi skulle åka hem =)

Hmm, man får väl lägga in lite bilder här så får ni se...

Welcome to hell....
Hemskt....

Vi badade och myste.
Visst det hade sina dåliga delar men det gjorde mig inte så mycket =)
på väg till Ljusterö

första havsbadet

Fisket var tråkigt mellan varven.





I lördags så var man så klart i stadsparken med en massa annat folk o lyssnade på Håkan och Kent.. Rätt så trevligt men höjdpunkten för mig var i söndags, det vill säga igår.
Då var juh Magnus Uggla i Parken Zoo.
Jag, Sambon och Lillen letade oss dit och gick runt lite bland djuren först och så fick juh lillen träffa fantomen, han var hur lycklig som helst =)
Sedan gick vi och satte oss i solskenet och bara njöt..

Lite bilder från vår vistelse där får bli det sista som visas idag =)












My man.......



Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: anna

haha fy fan va hemskt med fästingar o sånt :S men bra att ni hade trevligt! kul att ja fick se ett kort på din "man" också :) e de så han ser ut? hehe

hoppas att allt e bra med er. jag har semester nu i 3 veckor till. hör av dej om du vill träffas. ja har inte ditt nr längre.. min mobil pajjade :S kraaaaaaam

2008-07-15 @ 10:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0