Uppdatering ;)

Man får väl skriva några rader i dag med då =)
Inte mycket o skriva om egentligen, va o träffade en tjejkompis i några timmar och det behövdes verkligen. är så skönt o komma bort hemifrån när allt inte funkar som man vill.
Vi åt lite mat tillsammans o gick hem till henne för att dricka te, men det glömdes helt bort då vi satte oss o spelade Buzz, hur kul som helst juh. Det ska jag ta o köpa hem jag oxå =)

Sambon har väl inte varit på sitt bästa humör idag måste jag erkänns, vet inte alls vad det är med honom. Han är som ett PMS monster på crack just nu. Har så stor lust att bara kasta ut honom från balkongen men jag skippar nog det då det inte kommer göra så mycket skada då man bara bor på andra våningen.
Jag älskar honom i vilket fall som helst, men just nu är han jobbig och hans humör går ut över både mig o lillen och det suger verkligen. Förhoppningsvis så går det över.

Har dock en tråkig sak o säga till tjejkompisen som jag umgicks med idag *du vet vem du är* Sambon vill inte följa med när du fyller =( Men du vet att jag kommer och det är juh det som räknas. Tror tyvärr inte det går att få honom o ändra sig. Men jag går hellre dit själv än tar med mig en surmupp...

Det är vid sådana här tillfällen när man har så himla trist hemma att man önskar att man bara kunde gå ut en sväng eller gå till en vän, men man har juh liten här så det är rätt så svårt.. Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Becca

varför vill din kille inte följa med??? de e väl roligt om han kan lära känna dina vänner... jag skulle ge min kille en utskällning o dra han i örat o tvinga han o se ut som om han hade roligt!!!! man ger o man tar i ett förhållande...taskigt mot dig tycker jag!!!! men de e ju ba min åsikt..hehe



finns bild på min blogg på barnvagnen =) du som e så nyfiken.



Kram på dig lola-Nyfiken =P / Becca

2008-07-31 @ 20:16:03
Postat av: Sara

Väntar på fler rader!

2008-08-01 @ 22:26:33
Postat av: milla

haha pms monster på crack... hahaha den var fan bra, den stjäl jag av dig!!

2008-08-02 @ 14:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0