Ooops.

Hmm, jag kan juh inte bara vara sann. För ett tag sen så skulle jag bli bättre på att uppdatera min blogg men jag tror fan att jag blir sämre mellan varven. En ursäkt räcker inte längre ens.
Hmm får väl göra mitt bästa för att berätta lite om mina senaste dagar.

I torsdags var jag en riktig fitta mot min sambo och det måste jag be om ursäkt för. Jag var helt hemsk. Vi bråkade nästan hela dagen, vi häll iaf god min inför lillen och det var juh bra.
På fredagen fick mitt pissiga humör sitt svar, MENS=PMS. Suck, inte roligt men men. Är man tjej så är man.

I lördags så hjälpte min sambo min mamma o lilla familjen där att flytta =)
Det gick jättebra, och snabbt. De var klara runt 14.00 om jag inte minns fel, lite trist var det dock att de blev klara så fort för då hade jag o lillen precis träffat en tjejkompis på stan men hon följde med till mors nya lägenhet och stannade där tills hon skulle möta sin sambo vid hans jobb. Det är en super fin lägenhet, lite tråkigt att de inte har balkong dock men det är juh lugnt ändå =)

Idag så har vi i familjen bara tagit det lugnt, jag fick en liten sovmorgon i morse då sambon gick upp med lillen och jag fick ligga kvar i sängen. Hela morgonen gick sen åt till att göra absolut ingenting, vi åt frukost tillsammans och lillen fick titta på film. Sedan så lekte vi lite och sen var det dags för lillen sovstund och då gick vi alla och la oss en stund. Hur mysigt som helst. Och på eftermiddagen lagade vi mat, lekte, ritade och myste i soffan.

Och innan lillen skulle gå o lägga sig fick han sitta på pottan och det gjorde han utan gnäll och gråt, och han kissade faktiskt en bra skvätt. Jag är väldigt stolt över honom och han blev nog väldigt förvånad att det ens kom ut kiss ur honom men efter det så ville han inte gå från pottan. Han är juh för härlig =)

Nu ska jag snart in i en dusch och sen ska jag försöka ta hand om ryggen som fortfarande inte är okej =/
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0