3 timmar...

Då är det påsk igen.. Kanske inte så viktig för min del, för mig handlar det om god mat och att umgås med familjen. Men vi får se hur det blir det här året, min mamma ringde i morse och sa att min lillebror hade kräkts på morgonen, vi kom då fram till att vi avvaktar till imorgon och bestämmer då om vi ska ha nån påskmiddag.
jag hoppas på det bästa iaf.
Men blir det påskmiddag så ska inte sambon följa med, han lider utav en hel massa saker som gör att han helt enkelt inte vill.
Han har torgskräck, rodnar intensivt med mycket mycket mer. Det som är bra är att han vet om problemet och vill ha hjälp, han försökte få hjälp i sthlm när han bodde där men som vanligt så blev han bara runt bollad. jag hoppas att han kan få hjälp här i stan så att vi slipper ha det så här..

Okej, alla som läste min blogg igår märkte att humöret inte var så bra här igår, men som tur är så är det 100 gånger bättre nu, vi behövde bara sova lite.
Och så har vi sovit idag på dan oxå med lillen, i tre timmar ?!?! Vi kommer få ett helvete när vi ska få honom o sova..
Men jag hoppas verkligen att han somnar sen för ikväll vill jag ha s*x...
Jag tror inte vi har haft det på typ en vecka!!!!!
Vi har varit för trötta och en hel massa andra dumma bortförklaringar.
Jag börjar lida av sexuella frustrationer, helt ärligt....

Och dessutom så kan man juh inte bli gravid om man inte har sex, jag är juh inte jungfru maria eller nåt..

Hmm, börjar känna mig lite slö här borta, sambon köpte en crosstrainer åt mig för ett tag sen.
Inte för att han tycker att jag är fet eller nåt, utan för att jag ville få ett bättre flås ( och om gud ville en snyggare kropp till sommaren ). Men nu så har man plockat in den i klädkammaren i brist på plats och tyvärr så har den blivit lite bortglömd *skäms*
Det är inte så svårt att plocka ur den ur den stora klädkammaren, men ändå så känns det så ansträngande..
Hur ska man orka träna när man inte ens orkar ta ur den ur den förbannade klädkammaren????
Jag skulle fan ha ställt den i sovrummet istället där man ser den varje morgon o kväll och kanske blivit lite sugen på att hoppa upp o bränna kalorier.
Men men, jag får nog vara rund o go i sommar oxå, tur att man köpte en bikini som döljer mer än vad den visar.
tack bikini industrin för att ni tänkte på oss lite rundare människor som inte ville ha en baddräkt.......

Nehe, dags o sätta sig i soffan o äta godis, dricka cola och glo på let´s dance. Åt hellskotta med bikinisäsongen, jag gillar o leka strandad val på stranden....


Kommentarer
Postat av: anna

HAHA! Mmm ven känner inte sej som en strandad val.. hehe.. men nästa sommar så kanske man har fått arslet ur vagnen :P

2008-03-23 @ 10:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0