Rensat?!

Okej, jag är sådär måttligt road just nu.
Upptäcker att jag så fort varit ute själv med min son och killen har stannat kvar hemma så har han rensat på historiken på datorn....
Det är inte roligt eftersom många av mina lösenord sparas automatiskt på vissa sidor och det är lite jobbigt o fixa tillbaka dom då man inte kommer ihåg alla..
Liksom vilken vettig människa kommer ihåg alla lösenord som man har på alla internet sidor, mobiler och olika kort av alla dessa slag...........
*morrrrrrr*
Och det roliga är att när man varje gång frågar honom varför han har gjort det så får man till svar " Jag har kollat efter en present till dig" men tror ni att jag någonsin fått någon?
Nej! Hmm, jag skiter i om han kollar på "vuxensidor" eller liknande, liksom vem har inte gjort det?
Och sitter ni och säger " Nej, usch, det skulle jag aldrig kunna göra" alternativt "Det har jag aldrig gjort" så ljuger ni.. Skit mycket....

Jag kan stå för att jag har tittat på snusk, tror att det hela började när man var liten o hittade pappas roliga tidningar som var dåligt gömda under sängen. Klart att man blev nyfiken redan då.
Idag så tittar man dock inte så mycket, jag gillar den äkta varan som jag har hemma med sambon istället.

jaha, ska vi prata om lite mer snuskfria saker då.
Idag var jag tvungen att krypa upp ur sängen klockan sju för att tvätta, hur kul är det på en skala 1-10?
Typ -20, jag skojar inte, jag hatar o tvätta. Visst det är skönt när det är klart  men när man står där nere med sminket under ögonen, trött som ett as och sorterar skitiga kalsonger så är man helt enkelt inte lycklig..

Nu börjar det dock kännas som om dagen kan bli rätt okej, jag har fått skrika av mig på sambon, kramats med lillen och nu börjar det lukta mat här.
Killen är faktiskt en sån som gillar att laga mat, och han är duktig.
Jag kan då inte laga mat alls, är typ duktig på makaroner o korv.

Tänkte tacka mina vänner som har varit så gulliga o hört av sig för att säga att de gillar min blogg och mitt sätt att skriva. fan vad nice, gillar lite feedback. Ger mig kraft o skriva mer o mer....

Kommentarer
Postat av: anna

Hmm? knepigt de där me killen o historiken på datorn.. hoppas att de dyker upp en present snart då! hehe...

2008-03-24 @ 11:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0