Attans!

Attans vad bra allt funkar då, nästan som om man bara går o väntar på att något ska gå fel för det kan bara inte vara så här bra här hemma.
Jag o sambon har det super bra, lillen o sambon har det oxå super bra. Vi har det alla toppen.
Jag vet att det låter lite lustigt när jag skriver så men det är bara så att alla ska fatta att allt flyter på riktigt bra här hemma.
Och inte bara här hemma är det bra, jag har börjat få upp kontakten med mina vänner nu och det är juh helt underbart.

Vi har iaf fått hem Bumbi nu, han går här o skriker och kelar och jagar sin syster. Problemet är juh bara att han vill göra det på nätterna när vi vill sova, igår väckte han william för att han gapade o hade sig...

Nu ska jag hoppa in i duschen, jag tycker att jag stinker väldigt väldigt mycket men det är nog som sagt bara jag som tycker det..

Hör av er om ni vill hitta p ånågot nån dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0