Bullig boll

Japp, så ser typ vår lilla kattunge ut, som en bullig boll. Hon är hur söt som helst lilla Kitty och om en vecka kommer även Bumbi hit. Kommer nog bli full rulle då..
Det har iaf gått jätte bra med Kitty, trodde hon skulle gå runt och gnälla jätte mycket men det har hon inte gjort. Hon kom väl till rätta på en gång, det enda som var lite jobbigt var att hon väckte oss halv sex imorse genom att bita mig i armen, sambon tyckte det var hysteriskt roligt tills hon högg tag i hans tår, mohahahaha.. Skadeglad...

Det känns som om allt börjar komma på plats nu, jag menar sen sambon flyttade hit.
Vi börjar komma in i några rutiner som iaf gäller Lillen och är det något som vi stör oss på så pratar vi om det istället för att bli osams. Men det är klart att vi bråkar ibland, det gör väl de flesta par? Eller?!?

Igår så var min son den mest underbaraste unge någonsin, iaf i mina ögon. Han var hur snäll som helst och det var inga problem överhuvudtaget. Han till och med somnade själv i sin säng efter att jag och sambon sagt god natt.
Jag känner mig lugn och lycklig just nu. Men samtidigt så ska jag inte bli för glad för då brukar det oftast hända något som fåt en att må jätte dåligt.
Tro mig, jag vet. Har hänt mig massor av gånger.

Nehe, nu ska vi snart ut här och blåsa såpbubblor med lillen så ha det så bra så länge....


Kommentarer
Postat av: Sara

*Väntar på dagens blogg*

2008-05-05 @ 20:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0