**********

Alla ord som jag tänker just nu verkar behövas censur, det är lite illa det.
Men hur kul är det o komma hem och inse att det ser värre ut än vad det gjorde när man gick hemifrån?!?
Jag älskar min sambo men när han gör allt halvfärdigt och sen lägger sig i soffan för att glo på en flera timmar lång dokumentär så blir jag lite smått sur... Mupp......

Men annars så lever man vidare här borta, igår var en riktigt sugig dag. Jag mådde arsel, började gråta för minsta lilla och hade en sån huvudvärk + illamående så jag höll på att bli tokig på mig själv. Och nej jag är inte gravid, bara grymt trött.
Man kan juh inte vara på topp hela tiden anser jag. Även fast jag är mamma osv så har även jag dagar då jag inte vill alls. men jag o lillen följde iaf med sambon till fotbollsträningen. Lite poäng till den utslitna mamman.

Var nere på stan idag och köpte att par byxor, det piggade upp lite grann om det inte vore för det faktum att jag har blivit större och kan inte ha vilka kläder jag vill längre. Banta, träna och verkligen inte ge upp gäller just nu. Ska iaf försöka, vill ha tillbaka mitt gamla jag. En glad pigg tjej, ehh eller kvinna, skitsamma. Jag vill vara jag igen, jag vill se allt från den positiva sidan igen.
Alla har sett att jag inte riktigt är jag längre och det stör mig för jag upptäckte det så sent.

Nu tycker ni säkert att jag bara gnäller men även jag måste få göra det med jämna mellanrum.

Nu har jag huvudvärk igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0