Lulu och mommo

Idag har varit en riktigt bra dag, fint väder och en väldigt glad liten unge..
Min lille son vaknade i morse och var jätte glad och snäll, helt underbart.
Sen så bar det av ner på stan med mormor eller mommo som lillen säger. Vi gick runt och kikade lite, Lillen var helt tokig, tror aldrig att jag har sett min mamma springa så mycket som hon fick göra idag =)
Var faktiskt riktigt mysigt att spendera lite tid med mamma, vi tittade på motorcykelkortegen som drog genom stan. Lillen tyckte det var jätte kul, han satt o skrek lulu hela tiden. För er som inte vet vad lulu är eller så är det min sons ord för motorcykel. Och nej jag vet inte var han har fått det ifrån. Min son är som han är, lite lustig men väldigt väldigt gullig och underbar. Visst han har sina dåliga dagar som ni säkert vet om men vi överlever..

Ja ja men efter det så lekte vi i lekparken lite och sen så gick vi en sväng så lillen fick somna sött i vagnen innan vi tog oss hemåt.
Väl hemma insåg jag att min sambo hade suttit och spelat tv-spel hela tiden som vi varit borta, han som lovade att han skulle dammsuga och plocka i ordning. Det slutade med att jag fick göra det mesta iaf, och så blev det juh självklart lite grinigt mellan oss. Ähh shit happends, vi är iaf sams nu som tur är.

Imorgon är det utflykt till torshälla som gäller, syrran konfirmerar sig i torshälla kyrka och jag o lillen ska dit. Sambon stannar hemma som vanligt men det är lugnt, jag är inte bitter ;)

Nu ska jag nog sätta mig i soffan och fortsätta glo på hockey, gäller o passa på när lillen sover.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0