Ouch!!!!

hej hej och goddag!
Hmm, man ska väl ha en snabb genomgång om vad som hände igår. Känns rätt viktigt =)
Igår var hela familjen nere på stan och letade present till min lillebror som vi skulle till på kvällen, han blev 8. Oj vad tiden går fort.. Vi hittade iaf tillslut en ny ryggsäck och en film till honom och han var nöjd=)
Vi kom hem till min mamma vid fem och var inte hemma förrän runt 8 på kvällen, nytt rekord då man har sambon med sig men han verkade iaf trivas och det var juh kul..

Idag så vaknade vi tidigt i morse för att vi skulle gå på fotboll men när vi väl kom fram så visade det sig att det inte skulle bli något då motståndarna inte hade kommit dit. Tyckte jättesynd om killarna. Men de får snart en ny chans hoppas jag.
Efter det missödet så travade vi vidare till Parken Zoo och var där i några timmar, hur mysigt som helst. Lillen var på toppen humör och det var sambon oxå =)

Och så har vi storhandlat en hel massa, kom o fika =)

Jag har även bränt mig massor...




Kommentarer
Postat av: Sara

Fniss E du lite känslig?=0P

2008-05-31 @ 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0