Pillar i jorden

Ja men jo visst, det är det jag gör nästan var och varannan dag. Pillar i jorden.
Har planterat en massa blommor och grönsaker på balkongen, hoppas att det kommer upp något bara, inne händer det saker iaf, här har vi pumpor och meloner på väg =)

Idag var man iaf iväg till växtriket igen och handlade en massa blomjord och krukor, vi börjar juh bli stammisar där. Men det var iaf en skön promenad dit och hem.

Vill ni veta en sak?
Min sambo blev chockad idag, jag lagade maten och det är inte vanligt. har juh en tendens att bränna allt som jag rör vid när det gäller matlagning och bränner jag inte maten så bränner jag mig själv.
Ibland undrar jag om det ens är värt att försöka laga mat, tur för mig att sambon har gått som kocklärling =)

Vet inte vad det har hänt med min lille son, han har varit hur snäll som helst de senaste dagarna men idag och igår så har han igen blivit sitt suriga jag. Vet inte om han kanske tror att kissen kommer få mer uppmärksamhet än honomo nu när hon äntligen är här. Jobbigt är det iaf och en hel massa tråkigt, saknar min glada lilla kille. Förhoppningsvis så släpper det snart, man märker juh att det bara är ett spel som han kör.

Vi funderar på att gå till parken zoo nu i veckan för att se om det gör honom lite gladare.

Imorgon är det iaf dagis som gäller för honom och då ska man själv passa på o städa o tvätta =)

Tänkte se med tjejkompisen om hon o vovvarna kanske vill ta en promenad på onsdag då lillen är på dagis då med, men då blir det juh på dan, vi får se vad som händer. Annars kanske man iaf kan ta en fika ihop?

Nu ska jag försöka locka med sambon i lite kvälls gymnastik ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

haha..så kanske man kan nåla upp kompisens brallor åxå?;P



2008-05-06 @ 07:58:55
Postat av: anna

oo va kul att så blommor o sånt!! sånt hinner inte jag med :) vad lagade du för mat då? :P

2008-05-06 @ 13:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0