Ps3 och familj.

Jag är förvånad över att tv-spel och familj ens går ihop. Jag menar, min sambo sitter o spelar det här nya GTA spelet hela tiden men ändå så hinner han umgås med familjen. Men jag förstår samtidigt att om han kunde så skulle han sitta där hela dagarna och lååångt in på nätterna.

Men nu är det så att jag inte är här för att skriva en massa om tv-spel.

Igår var vi iväg till Parken Zoo och det var jätte mysigt, vi trodde att det skulle bli regn när vi gick så vi tog så klart på oss lite tjockare jackor. Men se på fan, vi hann inte gå långt innan det blev strålande solsken och väldigt varmt, bara att ta av sig jackorna.
Väl framme så blev det full rulle på både sambo och barn, sambon har bara varit där en gång tidigare och det var typ 10 år sen, Lillen han älskar att vara där och böka runt. De hade en del nya djur men det mesta var bekant sen förut.

Och så på kvällen så var det dags för sambon att hjälpa till på fotbollsträning. Min vännina tränar ett fotbollslag, visst de är typ bara 10 år gamla men ändå. Fan vad coolt det är med en tjej som tränar ett pojklag, kan inte vara mer stolt över henne. Är alltid förvånad över hur hon klarar av att hinna med så mycket hela tiden, inte lätt o vara mamma, tränare, flickvän, hundägare m.m.
Jag hoppas att jag en dag kommer ha samma styrka som hon har i många situationer.

Aja, träning gick iaf jätte bra, sambon tyckte det var jätte kul.
Lillen sprang omkring och spelade boll med mig under tiden =)

Men sen igår kväll så kändes det som att hela dan blev lite förstörd, min son fick ett skrikande utbrott vid läggdags och det gjorde så att han kräktes ner hela hans säng, var bara att bädda rent och sen skölja av allt i väntan på tvätt tid.

Nu ska jag hoppa iväg över stock o sten.

Kommentarer
Postat av: anna

mm va najs me spyor!! Tindra har kräksjukan just nu.. snart min tur.. som vanligt. :)) får han ofta utbrott vid läggdags el? jobbigt...

2008-05-02 @ 15:56:37
Postat av: Sara

Sluta beröm mig jag blir ju alldeles generad ju!

2008-05-03 @ 12:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0