Så skönt.

Japp, nu är städningen och tvätten klar för den här gången och det är sååå skönt. Vet inte varför det blir så rörigt här hemma. man kan juh tycka att med två vuxna människor i hushållet som går o plockar hela dagarna så ska det bara inte bli så här skitigt. Men men, det blir som det blir, rörigt och trivsamt.
Igår var en helt vanlig dag, jag och sambon passade på och städa när lillen var på dagis och så på kvällen var det dags för fotbollsträning igen. Igår hade sambon två killar o träna i mål. Jag o lillen sprang runt o spelade boll på vårat vis och så gick vi på upptäcksfärd.
Det va kul, sambon kände sig nyttig för engångs skull. Det mesta börjar funka för honom här nu och det är riktigt skönt.

Isch, imorgon är det arbetsintervju som gäller, börjar bli lite nervös faktiskt. Var juh jätte länge sen jag var på nå sånt. Men det går säkert bra.
Jag undrar om min lilla vännina med vovvarna vill träffas efter det o ta en te. Hör av dig gumman, du vet vem du är ;P


Sitter och funderar på vad man ska hitta på med lillen efter dagis, verkar bli öppna förskolan idag. Han älskar juh att vara där och idag är det juh inte så mysigt väder att man vill vara ute så mycket...

Nehe, får väl se om jag skriver mer sen ikväll eller om sambon tvingar mig o se på hockey...


Kommentarer
Postat av: Sara

Dags för en snackstund snart?;)kramis

2008-05-15 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0