Tvätt, Fotboll och Guitar Hero.

Japp, så ser och har min dag sett ut. Lämnde Lillen på dagis i morse både jag o sambon och så gick man hem och tog några matcher på Guitar Hero. Ha ha, han kan inte slå mig på det, känns så jävla skönt. Äntligen ett spel där jag är bättre än honom.
Men nu är det strax slutspelat för då ska man ner i tvättstugan och leka med den enorma högen av tvätt som uppstår när man är tre i familjen plus då två katter som bara älskar att håra ner en hela tiden.
Jag får iaf en liten paus i tvättandet då jag ska träffa en tjejkompis och gå ut en sväng. Känns riktigt skönt då det är sånt toppen väder ute =)

Sen får man väl gå hem till tvätten igen, man ska väl hinna hämta lillen på dagis oxå. Sambon skulle faktiskt med då oxå. Vi har det riktigt bra här hemma, har varit hur lugnt som helst ett tag nu.

Ikväll ska sambon träna fotboll med ungarna igen och självklart följer vi med. Lillen älskar att vara där o spela boll. han är riktigt duktig för att vara så liten. Förhoppningsvis så kommer intresset hålla i sig tills han är stor nog för att börja i fotbollsskola.
Skulle juh vara jättekul om han o sambon hade fotbollen ihop om man säger så..

Nehe, om man ska ner i tvättstugan nu o kolla om det är ledigt redan nu så man kan börja lite tidigare =)

Kommentarer
Postat av: anna

haha ja visst e de kul? ja kör expert på de spelet medans björn kör easy! haha! han e som ett surt barn bara för att ja e bättre! muhahaha!!

2008-05-29 @ 19:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0