Inte mer...

Jaha, här fortsätter det o vara sjukt.. Lillen mår inte bra o vi har ingen aning om vad det är för fel på honom.
Vi ska försöka få honom till en läkare imorgon, idag hade de inga tider kvar.. Jättekul..
Han klagar på att han har ont i munnen, halsen, magen och öronen.
Tror de får göra en hel koll på honom nu, fan de kan lika gärna kolla igenom mig oxå tycker jag.
Har fått nå sår i munnen som inte är speciellt skönt, men jag överlever.
Det som är mest trist är att det verkar som om Lillen kommer missa sin fotografering på dagis.
Hoppas dock att de säger imorgon på vårdcentralen att det inte är någon större fara med honom så att man iaf kan få gå dit o fota honom,örstår vill juh verkligen inte missa det.
Får hålla tummarna...

Hmm, idag tror jag att jag har spenderat typ hela dagen i soffan. Mår inte riktigt okej men jag känner mig inte sjuk, knäppt.
Sambon gick faktiskt iväg o träffade min mamma då hon hade köpt alvedon åt lillen o så passade de på att slå följe in på Hemköp då vi skulle ha hem lite till tacos.
Lillen ville dock inte alls ha tacos, kan förstå honom. Så han fick helt enkelt välja själv vad han ville ha till mat när han är sjuk. Och han valde........ Cornflakes med mjölk!!!
Han är lustig den lilla, men han fick iaf i sig mer än vad han har fått de här dagarna då han mått dåligt vilket är bra.

Nehe, om man ska sätta sig o vila ryggen.. Har så förbannat ont. Är nästan värre på nätterna.. Fattar inte....

Bye....

Kommentarer
Postat av: Sara

Var tusan har du tagit vägen?

2008-11-19 @ 11:57:25
Postat av: Becca

Hoho när hade du tänkt o uppdatera?? =)

2008-11-20 @ 21:19:26
URL: http://underthestar.blogg.se/
Postat av: anna

vaaaaaart har du tagit vägen?? det har väl inte hänt nåt? kram /anna

2008-11-29 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0