Borr = Morr

Sitter här o skrattar lite fint när Sambon med både våld o vilja försöker borra upp en hylla. En riktig teater är det här just nu, han blir lite sur på sig själv oxå som inte kan det här med o borra som alla karlar ska kunna.
Hmm, det är väl lite synd om honom, han vill juh bara att det ska bli bra o att jag får som jag vill.
Blir nog bra tillslut.
Får vi bara upp den så kan vi fortsätta med möbleringen sen, jag är lite trött på hur det ser ut just nu.
Vill ha lite omväxling.

Lillen är självklart på dagis o det är juh bra det så han slipper höra Sambons fina fina verser här just nu..

Nu ska jag hjälpa till lite, eller jag ska snarare titta på lite o skratta =)

 Kommer inte ihåg om jag la in den här bilden häromdagen men ni får iaf se den igen i sådana fall..
sååååå fin....sexigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0