Msn

Jaha, idag så slutade msn messenger o fungera här hos oss. Jättekul, inte alls.
Hur vi än försökte så ville det inte funka, så vi laddade ner beta versionen istället och det verkar juh funka hur bra som helst.

Idag damp barnbidraget ner i den tomma plånboken och det var väldigt efterlängtat..
Vi knatade iväg till hemköp o köpte det viktigaste, nu klarar vi oss ett tag igen o vi har faktiskt lite pengar kvar till och med..

Hoppas jag har pengar kvar till någon snygg tröja den här månaden, har juh en rolig tillställning som jag ska på i helgen så någon form av snygg tröja skulle vara kul o införskaffa..

Annars så rullar allt på här hemma, Lillen o Sambon kommer så himla på överens just nu så det är nästan läskigt..
Jag drar bara runt här som en trött elefant men det är lugnt..

Nu ska jag visa lite bilder som folk har morphat av mig.. Så kul juh....

kuligtjaaaaaaJao



Trodde knappt det var jag men tydligen så säger dom att det är det....... Superkul....

Kommentarer
Postat av: milla

coola pics. hur fan gör man det?? Ja en mkt viktig tillställning är det.. se till att putte följer med nu oxå ;)

2008-10-20 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0