Uscha...

Jag mår apa. Är såå trött och så himla seg.
Funderar på att gå o lägga mig nu och klockan är inte ens tio.
Sambon sitter o spelar NHL09 och hur kul är det att titta på? En liten tv i sovrummet skulle vara guld just nu.
Imorgon så hoppas vi på att komma iväg o storhandla om nu min mamma o hennes sambo kommer ihåg att de ska skjutsa oss. Borde juh inte vara något problem men nu är det juh så att min bror o hans sambo flyttar idag o imorgon så de kanske åker på att hjälpa dom. Hoppas inte det.
Är helt tomt i vårat kylskåp så mat behövs just nu.

Annars så har det inte hänt så mycket hemma hos oss.
Idag var vi ute en sväng o plockade grenar o ekollon m.m. Jag fick för mig o göra en höstkrans till dörren och den blev helt okej. Är rätt stolt att jag faktiskt orkade slutföra ett projekt iaf.
Ska väl ta tag i lillens rum nån dag här nästa vecka oxå, har skjutit upp det i typ 2 veckor nu.
Har helt enkelt inte orkat.

Nu ska jag nog gosa ner mig under täcket snart..
Kram

Kommentarer
Postat av: madde arvidsson

hur mår william gå in på msn om du e inne på det här hälsa patrik från madde

2008-09-27 @ 14:52:32
Postat av: Becca

hehe ja du det e inte lätt o roa sig ibland... =)

Snart kommer jag gå hemma o dra fötterna efter mig, går på havandeskapspenningen nästa torsdga, ska bli så skönt o slippa jobbet ett tag, nu när allt händer känns allt så jobbigt, akn inte riktigt sköta jobbet som jag ska..men men

Hoppas du har det bra!

Kram

2008-10-01 @ 16:27:46
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0