7/4-09

Usch, jag är helt färdig just nu.
Jag får inte sova om nätterna och jag har ont hela dagarna i bäckenet.
Jag vill verkligen inte mer nu och ingen annan vill att jag ska behöva gå längre nu.
Minsta lilla steg jag tar så känns det som om jag håller på o spricka i två delar och allt jag kan göra är o sitta i soffan o må dåligt över allt.
Så som jag mår nu så känns det som om jag inte kommer orka gå igenom en förlossning, jag har ingen styrka till det.

I natt somnade jag efter ett, vaknade strax efter två o kämpade mig upp på toa.
Vid tre var jag vaken igen och var så jävla hungrig så vid halv fyra fick sambon gå upp o hämta lite frukt åt mig.
Sen låg jag bara o försökte vända på mig till sex o då var det lika bra o gå upp.
Det känns inte så kul.
Och det är ju inte konstigt att man har spänningshuvudvärk just nu, man spänner ju sig så fort man rör sig nu.
Min mamma tycker att jag ska ringa förlossningen o tvinga dom o göra något.
Antingen sätta igång mig eller ge mig något som lindrar all smärta jag har just nu.
Det tycker jag med, jag är ju ändå rätt långt gången nu och jag orkar faktiskt inte.
Men alla vet ju att de kan vara lite kinkiga med sånt på förlossningen.

Men det är ju inte meningen att man ska må så här dåligt, är det inte bättre för alla om de bara får komma ut snart?!?

Och det är ju inte kul med allt vatten man samlat på sig nu, mina ben o fötter ser helt hemska ut.
Jag känner inte igen mig längre, man blir riktigt deppig när man ser sig själv i spegeln.

Usch, vad allt suger.

Kommentarer
Postat av: Becca

Tycker de e konstigt om dom inte kan sätta igång dig eller lidra smärtan, alla vet ju hur myvke ork de tar o förlösa ETT barn... fan för 2!!! Tycker verkligen du ska ringa dit o säga hur du känner, för de verkar inte humant att du ska behöva genomlida mer...



styrke Kramar

2009-04-07 @ 21:35:18
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0