Snart Julafton

Jaha, då är det snart julafton. Ska bli riktigt kul o få ge lille Wille hans julklappar. Funderar på o bara lägga en eller 2 under granen som han får öppna på morgonen. Resten sparar vi så att han får öppna dom hos mormor när självaste tomten kommer =)
Lite trist är det ju att en del saker inte vill funka som vi vill nu runt jul men vi får väl bita ihop o hoppas på det bästa.
Men jag säger bara en sak, en vacker dag så kommer jag bli riktigt osams med vissa personer som har ett beteende som man bara ser hos bortskämda små barn.
Man tycker att de borde vara glada över att vi ens har tid nu under jul men icke.
Och sluta klanka ner på min familj/släkt och då innefattar det mig. Väldigt smart av er, vi har en liten sak som kallas högtalartelefon och jag hörde allt.  Jag är faktiskt ingen robot, jag har känslor jag med. En vacker dag så får vissa faen inte komma hit.

Jag skiter i vad ni tycker om det, ni har faktiskt sårat mig.
En ursäkt vore nog på sin plats *jag väntar*


Aja, idag har vi hämtat en julgran åt mamma som inte hunnit med det ännu. Tomten delade ut gratis julgranar på vår förra gård typ och det var ju snällt.
Och så har jag varit ute med alla ungar, Patrik var hemma för han skulle städa men inte fan gjorde han det. Han kom med en dålig ursäkt om att han mådde dåligt. Skumt att han bara mådde så när vi var ute o inte senare.
O så kom min pappa över en sväng, han hade med lite choklad o gott till  oss =)
Sen åkte jag o Wille med honom till min syster Madde o hälsade på. Träffade även hennes kille o det var väl inget större fel på honom, hennes syster var där oxå o hon sa väl inte ett ord.. Sådär lagom kul =/

Nu på kvällen har jag dammsugit det värsta o ska fortsätta imorgon efter att jag träffat Milla på stan =)

Nehe, nu är det tänkt att jag ska spela lite tv-spel så jag får väl se till o göra det innen Patrik gör det =)

Kram o God Jul på er om jag inte hinner skriva något mer nu innan julafton =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0