Tänkarstopp

Jaha, vad är det tänkt att man ska skriva idag då?

Jag får väl börja någonstans iaf.
Här hemma händer det iaf grejer med de små, eller iaf med Oliver.
Han har som sagt fått 2 tänder och han har nu börjat ställa sig upp i spjälsängen. Mammas stora kille.
Theo är mer bekväm av sig o vill inte alls. Inga tänder o vill inte stå upp, han vill knappt sitta upp. Han är nöjd med o krypa just nu.

Wille han bara växer o blir större, tänka sig att han blir hela 4 år snart. Tiden går ruskigt fort.

O annars då. Jo julgranen o julpynt har kommit upp här nu, riktigt mysigt faktiskt. Man märker att Wille njuter av att se julgranen varje dag. Han börjar nog förstå att Tomten kommer snart.
Det roliga är att hans önskelista är så himla låååång. Vi får hoppas att han blir nöjd med det han får o inte tänker på det han inte fick. Det han inte får i julklapp kanske han får i födelsedagspresent istället.

idag blev det ett litet kort inlägg.. Känner att jag har lite tänkarstopp =)

Nu ska jag sätta mig i soffan o titta på Patrik som spelar tv-spel för fullt. Har redan fått spela så det är lugnt =)

Snöiga hälsningar från lilla mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0