28/2-09

Aj min hals. Vaknade tidigt imorse o var så grymt kissnödig men det värsta var ändå att min hals gjorde så förbannat ONT. Fattar inte varför jag inte får bli frisk snart.
Jag vill bara må bra, visst jag har mina graviditetskrämpor men det är juh bara normalt.
Men en förkylning är INTE normalt, den tär på ens styrka och välmående.

I torsdags var vi iaf på sista föräldragruppen o det var lite tråkigt, har juh gått så fort.
Är faktiskt lite skönt när man får komma iväg o träffa andra gravida människor med samma jävla problem som en själv.
Men men, allt tar juh slut en vacker dag.

Idag ska vi iaf iväg o storhandla på Willys. Behövs verkligen.. Visst vi har en del kvar sen vi var nu den 20:de men nu ska vi verkligen fylla på lagret så vi klarar oss ett bra tag.
Men det verkar som om Wille får följa med den här gången då min lillebror Linus ligegr sjuk o då kan juh inte mamma passa Wille.
Men men, han har juh följt med förr o det har juh inte varit något problem.
Kommer säkert gå jättebra.

Hmm, vad mer ska man skriva då?
Jag har faktiskt ingen aning, det är en massa strul till höger o vänster som vi inte har förväntat oss.
Visst sambon hade en viss aning om att det skulle bli så här men inte jag.
Jag trodde faktiskt att just den här grejen skulle gå smärtfritt då det ändå handlar om en rätt viktig sak.
Man märker att sambon får så dåligt samvete men det är faktiskt inte hans fel.
Vi får hoppas att det löser sig på måndag för annars vet jag inte vad vi ska göra.
Men om det inte löser sig så kommer jag sätta ner foten med ett jävla brak o sen får det gå som det går.
Man bryter inte ett löfte till mig ostraffat och så är det bara. *förbannad*



Kommentarer
Postat av: Becca

Vad e det som hänt??



Kram

2009-02-28 @ 23:28:58
URL: http://underthestar.blogg.se/
Postat av: Sara

Springer och gömmer sig under soffan omedelbums

2009-03-01 @ 03:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0