8 februari 09

Så, vad har hänt på senaste tiden?
Inte så fasligt mycket om jag ska vara ärlig.
Vi har varit hos barnmorskan, börjat föräldragruppen m.m.
Och så var vi juh barnlediga fredag till lördag nu i helgen.
Det var helt toppen, vi sov faktiskt till 10 på lördagen, det har vi nog inte gjort på evigheter.
Gäller juh o passa på nu innan de små får för sig o titta ut.

O man kan juh säga att vi håller på o fixa här hemma nu, in dimper babykläder med jämna mellanrum från både släkt o vänner och så håller vi på o kollar vad vi behöver ha hem hela tiden.
Är inte så mycket men snart ska vi hämta barnvagnen o fixa skötbord.

Är lite trist dock för sambon, han ville så gärna att våra små knottar skulle ha bodys med djurgårdens logga på osv men nu verkar det inte bli så. Han gnäller lite om det varje dag och det känns jätte trist att man inte kan fixa det då storleken vi vill ha inte finns kvar längre.

Men iaf, imorgon så ska vi på tillväxt ultraljud o se så de små växer som de ska och då följer lillen o mormor med oxå. Ska bli riktigt kul, en liten familje utflykt.

Nehe, nu måste jag strax gå o lägga mig ner ett tag igen, har två små monster som pressar upp mot mina lungor.. Mini muppar.....

Kommentarer
Postat av: Becca

Varför skickar ni inte efter de från nätet...de ska I göra sen.. hihi



hoppas allt e väl med er. kramar från mig o lilla Leah

2009-02-09 @ 11:59:38
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0