hoppsan!

Igår var en läskig dag.
Jag hade sammandragningar från o till i över 2 timmar. Och de kom med olika mellanrum, ibland var det bara 3 min mellan dom.
Usch, det var lite läskigt. Trodde nästan att jag skulle bli tvungen o åka in o föda mina små pojkar men tack o lov så gick det över efter ett tag.
Men om det händer igen så komme rjag iaf ringa upp till förlossningen för att se vad dom säger, man blir juh nojig när man väntar 2 små.

Idag har jag iaf inte haft så många sammandragningar men det läskiga är att de gör så att det pressar nedåt så fort de kommer.
Kan juh vara så att livmodertappen håller på o försvinna mer o mer. Kan ju bli ett sånt tryck när man två som ligger o trycker på.

Idag va iaf mammas sambo snäll o skjutsade oss för att handla lite på Willys.
Hela barnbidraget bara försvann men det är det verkligen värt. Nu har vi juh en massa gott gott hemma.
Så ikväll blir det chips o godis o en massa läsk till melodifestivalen.
Hoppas nu bara att det är någon bra låt med. De jag har hört hittills tycker jag har varit skitdåliga.

Usch vad jag är trött just nu, vill så gärna gå o lägga mig o vila lite men det känns rätt så meningslöst då klockan är så mycket. Lika bra o hålla sig vaken o vänta tills ikväll med o sova.

Får se om man orkar ta sig iväg till hemköp en sväng oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0