Tandläkare.

Hmm, kan man ha mer problem med sina tänder än vad jag verkar ha just nu?
Känns som om jag springer hos tandläkaren en gång i veckan.. Var där en sväng idag för att jag har fortfarande problem med min visdomstand.. Och vad tror ni att de gjorde??
Inget alls. Jo de putsade den lite o konstaterade att den behöver nog dras ut. 
Men då får jag snällt vänta ett litet tag. Måste kolla kostnadsförslag osv först. Lika roligt varje gång.
Det är juh verkligen inte skönt när tanden växer ut i kinden, o det är kanske inte så konstigt att man då med jämna mellanrum spottar blod....

Aja, skitsamma. Nu skriver vi om något lite roligare.
jag var hos min barnmorska i tisdags och allt såg bara fint ut.
Jag har inte gått upp något *glad* och magen har blivit STOR. Jag var inte ens så här stor när jag väntade lillen.
Med det konstaterat så kanske det inte är så konstigt att min rygg är som den är.
Jag får knappt sova något på nätterna just nu heller, känns som mina höfter är helt av och att kissblåsan sprängs.
Och som om det inte vore nog så har jag en snarkandes jätte brevid mig. *suck*

Men nu är det juh inte så långt kvar innan de små kommer.
Vi har väl börjat chansa lite på hur många veckor tidigare de kommer. Jag hoppas på kanske bara 2 veckor tidigare, vår barnmorska tror på 4 veckor tidigare och min sambo tror på 3 veckor =)

Hmm, vi får se vem som har rätt. Vore ännu häftigare om man kunde pricka in ett exakt datum men det är nog rätt kört..

Nu så ska vi snart ner till föräldragruppen o träffa andra stora gravida honmonster.
Hoppas att sambon mår lite bättre den här gången bara *håller tummarna*
Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0